sábado, 26 de octubre de 2013

Treballar una forma orgànica

Doncs veureu, aquest treball consistia en agafar un objecte natural i aplicarli certes deformacións fins que aquest objecte desaparegués i fós alguna cosa totalment diferent. Després teniem que portar el experiment a la pràctica amb platelina, i fer un dosier que integrés: els esbossos principals, la "escultura" feta amb plastelina, un collage del projecte i un fotomontatge amb l'escultura. (9.0) (8.0)

Jo vaig agafar dos objectes naturals i els vaig fussionar; una flor i un coral. Al acabar l'escultura vaig pintarla amb esprais, així va agafar mes consistencia. Ara us passaré tot el que contenia el meu dossier, a escepció del fotomontatge.

esbossos 1 i 2. L'objecte al natural.

esbossos 2 i 4. Ja estan deformats.

Esbós final.

vista frontal

vista posterior

vista des de dalr

vista frontal HQ

Collage

No hay comentarios:

Publicar un comentario